perjantai 28. elokuuta 2015

Pena & fanit!

Olipas jännittävää! Penalla kävi eilen vieraita!

Kultainen poni -blogin Noora ja Täti tuuppaa -blogin Liisa kävivät kesäretkellä täällä meillä. Kummallista miten pelkän blogituttuuden perusteella voi olla alusta asti rento ja luonteva olo "vieraiden" ihmisten kanssa. Kamalasti ensin jännitti, että joku tulee meille katsomaan minua ja poniani ja ratsastustani ja kaikkea, mutta jännitys hälveni nopeaan.

Ratsastin ensin Penalla nopeasti kaikki askellajit läpi ja totesin että Pena oli kiltillä ja vastaanottavaisella tuulella. Sitten Noora pääsi kyytiin. Oli tosi omituista katsoa omaa hevostaan jonkun toisen ratsastamana, mutta Nooralla ja Penalla synkkasi todella hienosti. Nooralla on todella siisti tapa ratsastaa ja sehän passaa Penalle oikein hyvin.

Noora ja Pena käynnissä

Käyntiä

Liisan ja Nooran mielestä Pena oli iso ja kaunis. Jälkimmäisen allekirjoitan, isosta en niinkään tiedä... No, ei se ihan taida olla ponimitoissa enää, tarvitsisi saada taas jostain mittakeppi lainaan. Pena käyttäytyi koko ajan superhienosti, ei kyttäillyt eikä pölhöillyt mitään. Onneksi!





Oli todella mukava nähdä Pena jonkun toisen ratsastamana. Ihan hevoselta Pena näytti, ja ilmeisesti tuntuikin, ainakin Noora vaikutti olevan kovin mielissään. Kehui Penaa yritteliääksi ja sellaiseksi että sitä sai kuitenkin ratsastaa. Penalle osui hyvä päivä, se oli ennemmin vähän hidas ja vetelä, ja silloin sen kanssa voikin tehdä töitä ihan oikeasti. Kuulemma jos välimatkaa olisi vähemmän niin Pena saisi Noorasta vakituisen varakuljettajan! Kunpa tuollaisia Nooria ja Liisoja olisi tässäkin kylässä, varakuljettajalle olisi todella käyttöä.

Onnellinen poniratsastaja Noora

Pena ja fanit
Kiva iltapäivä! Kunhan Liisa saa taas ratsastaa niin täytyy ottaa tämä vierailu uusiksi jotta hänkin pääsee kokeilemaan Penaa.

10 kommenttia:

  1. Kuulostaa niin hauskalle! :) Pena näyttää Nooran alla huisin paljon isommalta. Olen jotenkin mieltänyt sen pieneksi aina!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena näyttää kyllä isolta noissa kuvissa. Mä olen 164-165 cm pitkä ja Noora taisi sanoa olevansa 158 cm...? Pena on aika skrode kropaltaan, leveäselkäinen, ja jos ratsastajalla on lyhyet jalat niin siihen se pituus äkkiä hukkuu. Mulla taas on yllättävän pitkät koivet vaikka en mitenkään pitkäksi muuten miellä itseäni.

      Poista
    2. Niin se vaan hämää, että millainen ratsastaja. Minä saan poikkeuksetta kuulla omieni kohdalla, että "ompa se pieni", kun joku tulee katsomaan livenä (ihan kaikkien kohdalla olen kuullut sen monta kertaa). Olen päätellyt sen johtuvan siitä, että vaikka olen 164cm pitkä, niin mulla on melko lyhyet jalat. Ratsuni näyttävät aina valtavilta, koska jalkani jäävät niin ylös. :D

      Poista
  2. Elina mä olen niin lyhyt ;) Kiitos vielä Sanna, oli tosi hauskaa ja Pena on aivan ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä Penan ihanuudesta! Saatan olla hieman puolueellinen mutta mitäs pienistä.

      Poista
  3. Kiitos Sanna kun saatiin käydä! Pena on tosi hieno ja juuri täydellisen kokoinen. Ratsastettavuus näytti myös tosi hyvältä ja varmasti tulen uudestaan moikkaamaan Penaa sitten kun saan taas ratsastaa. Hienoa työtä olet sen kanssa tehnyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Liisa, ehdottomasti otetaan uusiksi! Ja mäkin pidän silmät ja korvat auki jos se sun satulan alle sopiva hevonen tulisi näillä kulmilla vastaan... ;)

      Poista
  4. Ihana pikku blogimiitti teillä :)
    Joskus olis kiva itsekin tavata niitä bloggaajia joita en oikeassa elämässä tunne. Teillä ainakin tuntui olevan kivaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei muuta kun mukaan vaan ensi kerralla! Sullakaan ei ymmärtääkseni ole kuin reilu tunnin matka tähän meille.

      Poista
  5. Sulle löytyy haaste blogissani: http://anujavihru.blogspot.fi/2015/08/liebster-award.html

    VastaaPoista