tiistai 16. helmikuuta 2016

Koneen kyydissä

On liian myöhä mihinkään järkevään ja analyyttiseen, mutta halusin jakaa kanssanne pari hetkeä Ison Vaaleen selässä.

Tänään koin nimittäin iloa hyppäämisestä ja sain luvan lähteä tekemään ensimmäistä estenäyttöäni torstaina. Siellä mennään sitten ihan kokonaista rataa arvioivan silmän alla.




(en tiedä kuinka jäykältä ja jännittyneeltä olenkaan näyttänyt silloin kun olen kokenut itseni jäykäksi ja jännittyneeksi. Nyt koin itseni aika rennoksi ja mukautuvaksi mutta silti olen ylävartalosta silmiinpistävän rautakankimainen)

Linjan viimeisellä okserilla on jo korkeutta minun mittapuullani "jonkun verran". En tiedä paljonko koska en ajattele semmoisia koska saattaisin alkaa pelätä. Nyt vain menen, koska Iso Vaalee on kone ja vie minua turvallisesti ja vaivattomasti.

8 kommenttia:

  1. Hihhii sähän näytät ihan oikealta esteratsastajalta! Hyvältä näyttää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, omaan silmään näyttää just siltä että dressageratsastaja yrittää epätoivon vimmalla olla uskottava :D Ei vaan, olen ihan alkanut viihtyä estesatulassakin.

      Poista
  2. No on kyllä jo ihan oikeita esteitä! Sujuvan näköistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Hevonen tekee kyllä suurimman työn, minä pyrin osoittamaan sille oikeat esteet ja olemaan häiritsemättä.

      Poista
  3. Ihanan vaivattoman näköistä menoa! Jee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iso Vaalee on oivallinen oppimestari näissä hommissa. Se ei kiemurtele eikä kysele, ja siitä syystä luotan siihen kuin kallioon.

      Poista
  4. Mahtava tuollainen estekone! Hyvältä ja sujuvalta näyttää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin mahtava hevonen, juuri oikeanlainen opettamaan estekammosta pois. Suuri sydän hyppäämiselle ja niin paljon kokemusta, ettei se ihmettele mitään tai säntäile ylimääräistä. Ja jos ratsastaja säätää turhaan niin tulee palaute ;)

      Poista