lauantai 11. heinäkuuta 2015

Ällö!




Semmonen.

Minä en edes ole mikään hyvä haavanhoitaja, selviän kun on pakko, mutta kun tuosta onkalosta tarttis saada kaikki lika pois huuhtomalla ja sidetaitoksella pyyhkimällä/kaivamalla niin mieluummin kyllä istuisin pää polvissa ja hengittelisin kuin tonkisin haavasta yhtään mitään.

Kääre

Jesari kääreen päällä

Ja bootsi koko komeuden ylle

Olen ollut aika sanoinkuvaamattoman liikuttunut siitä luottamuksesta, jolla Pena antaa minun hoitaa itseään. Hommat tahtoo mennä vähän yötöiksi, mutta niin se vaan lähtee laitumelta minua vastaan kun tulen, tulee tyhjään talliin pesukarsinaan ja seistä jäkittää siinä mitään sättäämättä, kun minä hoidan, pesen, puhdistan ja sidon haavaa. Välillä kun minä pidän jalkaa ylhäällä, hoitaa Pena minua olkapäästä ylähuuli töröllään. Näinä hetkinä tiedän tehneeni jotain oikein sen kanssa.


Lopuksi tärkein: palkinto (ja lääkkeet)

2 kommenttia:

  1. Yöks. Noiden haavojen hoito on kyllä niin persiistä. Itse olen juuri hoitanut koirasta toisen koiran kulmahampaan tekemän onkalon, kuukausi sitä lutrattiin. Toivottavasti Penan onkalo umpeutuu nopeammin. Mutta ihana Pena. :)

    VastaaPoista