keskiviikko 19. syyskuuta 2018

Blogi kaipaa apua, kenties juuri sinua!

Olen tuijotellut blogini ulkomuotoa tässä viime aikoina ja todennut, että tarvitsemme uudistusta. En ole mikään tietotekniikkavelho, enkä ole valokuvaaja, minulla on kömpelö kamera ja usein kuvaan vain kännykällä, koska huonokin kuva on kivampi kuin ei kuvaa ollenkaan (??), mutta blogin habituksen uudistamiseen nämä tiedot, taidot ja välineet eivät riitä.

Siispä kutsun apuun teitä, arvon seuraajat! Blogin nimi on ollut Penaponi ammoisista ajoista alkaen (yli kuusi vuotta jo!), mutta mitä mieltä olette, pitäisikö nimelle tehdä jotain nyt kun poneja onkin kaksi? Sulo on tullut muonavahvuuteen jäädäkseen ja tulee jatkossakin esiintymään blogissa Penan rinnalla tasapuolisen paljon tai vähän, kuinka sen nyt haluaa tulkita. Muutosten vähimmäismäärä taitaa olla ulkoasun freesaaminen niin, että myös Sulo pääsisi bannerin kuviin ja saisi oman esittelysivunsa. Mutta mitä muuta?

Blogin ulkoasun tekemisen voin antaa myös ammattilaiselle, mutta hänkin on kädetön jos minulla ei ole tarjota hyviä kuvia käyttöön. Siispä jätän tähän avoimen anomuksen sinulle, valokuvaustaitoinen henkilö: Tule meille! Asumme Turku-Tampere-Helsinki -kolmion keskellä. Olen köyhä kuin kirkonrotta, mutta vastineeksi kuvaamisesta tarjoan kahvia ja kahvipöydän herkkuja, "ponilla kyytiä" eli Penaa tai Suloa tai kumpaakin ratsuksi, ja oman ammattitaitoni käyttöösi kun ratsastat. Tai jos sinulla on ehdottaa jotain vaihtoehtoista diiliä, jossa minun opentaitoni olisivat hyödyksi, niin sellainenkin sopii. Vaihtokauppa paras kauppa!

Kommenttikenttä on vapaa kaikenlaisille ehdotuksille blogin nimestä alkaen. Kiitän lämpimästi jo etukäteen!

2 kommenttia:

  1. Mie en muuttaisi blogin nimeä (olen tapojen orja), mutta lisäisin ehkä tohon kuvaotsikkoon sitten myös Sulos kuvan ja nimen. :D

    Muuten en ikävä kyllä osaa oikein auttaa missään kuvauksissa tai ulkoasujutuissa. Mutta se on minustakin totta, että mielummin kännykkäkuvakin, kun ei kuvaa ollenkaan. Mie en edes muita kuvia juurikaan blogissa jakele. Haha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näin mäkin olisin kallistumassa, että nimi saa olla ja pysyä, ja Sulo tuupataan mukaan näkyville kuvaan. Minä kyllä oon aika kateellinen niille, joilla on kuvaajia käytössään (ja aikaa tusata vaatteet ja pintelit mätsäämään ja asetella hevostaan auringonlaskuun oikeaan kulmaan :D).

      Poista