perjantai 11. syyskuuta 2015

Laitetaanko lottoa

Ostin Penalle sovittamatta ja kaupan kohdetta näkemättä estesatulan ja tänään huristelin jännityksestä täristen postiin noutamaan ostostani.

Satula on Frank Baines, 17", wide. Googlen kuvahaun perusteella veikkaisin, että malli on vanha Reflex. Mallailin satulaa selkään iltapimeässä ja tältä se näytti:




Että miten olisi, lototaanko?

Toivottavasti iloni ei osoittaudu ennenaikaiseksi kun huomenna pääsen tyyppaamaan satulaa selästä, mutta käytävällä näytti todella, todella lupaavalta. Jos nyt jostain olen huolissani niin ehkä tämän siipi tulee vähän turhan paljon lavoille ja se saattaa Penaa häiritä. Ainakaan satula ei saisi valua yhtään eteenpäin. Minulla tosin oli nyt vain huono neopreenivyö, paremmalla vyöllä tilanne voi korjaantua.

Niin, löysin siis satulan tori.fi:stä ja maksoin siitä postikuluineen 430 euroa. Jos tämä nyt on Se Oikea, saatan ehkä tirauttaa pari ilonkyyneltä.

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ja piti lupauksensa! Olen niiiiin iloinen! Hyppäsin pieniä sillä tänään eikä Pena protestoinut yhtään. Mä arvostaisin vähän isompia tukia mutta kaikkea ei voi saada kun on ongelmaselkä, -hevonen, -ratsastaja ja rahaongelma :D Jos se sopii Penalle, se saa sopia myös mulle.

      Poista